IJsExpress wil al haar klanten een gelukkig nieuwjaar toewensen! Met het nieuwe jaar komen de nieuwe uitdagingen, maar we willen ook even de tijd nemen om terug te kijken op de mooie dingen die zijn gebeurd in het afgelopen jaar en vooruit kijken naar alle nieuwe dingen die nog gaan komen!

2017

We mochten een extra routeverkoper voor vast aan ons team toevoegen: Sven. Hij was al even bij ons actief voor de opvang van vakantie en ziekte periode. Hij bleek een supertoffe aanvulling te zijn voor ons team en gelukkig wilde hij blijven om als zelfstandige routeverkoper aan de slag te gaan!

IJsExpress heeft grote stappen gezet op het gebied van customer experience. Niet alleen voor onze klanten maar ook voor onze routeverkopers! In 2017 startten wij met het digitaliseren van het IJsExpress systeem. Dit nieuwe systeem maakt het order en leverproces veel gemakkelijker en sneller voor zowel onze klanten als de routeverkopers! We mochten ook Bedrijfsijsje & IJsfeestje lanceren als nieuwe producten binnen de IJsExpress lijn! Meer weten? Bekijk onze website of bel ons!

De focus is ook komen te liggen op de verbetering van de website en onze online presentatie. Sinds oktober 2017 zijn we bezig met kleine veranderingen in de interface en layout van de website wat uiteindelijk zal leiden tot een verbeterde user experience. Daardoor wordt het gemakkelijker gemaakt om alles snel op onze site te kunnen vinden! We hadden in het afgelopen jaar meer aandacht voor onze graphics om onze klanten te zien, wat wij belangrijk vinden en waarom wij de beste distributeur van Premium ijs zijn in Nederland! Belangrijkste hierbij was de lancering van onze kernwaarden: Liefde, zorg en aandacht.

Wat deden we nog meer?

In heel 2017 hebben we zoveel mogelijk geprobeerd onze naasten te helpen: mooie voorbeelden hiervan waren onze ‘ijs giften’ aan het ‘Emma Kinderziekenhuis’ en ‘Van den Berg Roses’.
IJsExpress sponsorde ook 2 meiden op de Arnemuidse Visserijdagen, door hen ijs & wafels te schenken die zij konden verkopen om zo geld bij elkaar te sparen voor hun zomerproject in Roemenie.

In het afgelopen jaar vierden we ook nog eens on 12,5 jarig jubileum. We kijken uit naar de volgende 12,5 jaar. Voor meer info over onze feestdag lees onze blog hier!

Verder lanceerden  we ook weer een nieuw merk: Coconut Bliss in juni dit jaar! Enkele honderden verpakkingen zijn er inmiddels verkocht.

Maar zonder al onze fantastische klanten waren we nooit geweest waar we nu zijn. Daarom willen we al onze klanten hartelijk danken voor alle support. We willen Domino’s Pizza, New York Pizza & Spare Rib Express hartelijk feliciteren met alle zaken die zij in het afgelopen jaar hebben geopend door heel Nederland.

2018

Met 2018 voor de boeg hebben we weer mooie dingen waar we naar uit mogen kijken. Nu de organisatie groeit is de beslissing gemaakt om te verhuizen uit Barendrecht, wat in de afgelopen jaar 13 jaar ons geliefde huis was! IJsExpress zal opereren vanuit onze nieuwe kantoor in Dordrecht, vanaf begin maart.
Het wordt een bijzonder jaar voor onze databaas Willem. Hij hoopt deze zomer te gaan trouwen!

Dit jaar zal ook het jaar worden waarin (eindelijk!) de Non-dairy varianten van Ben & Jerry’s onderdeel worden van het IJsExpress assortiment. We zijn super blij dat we eindelijk dit fantastische merk ook kunnen leveren aan onze Vegan klanten.

Wij kijken erg uit naar het komende jaar en alle uitdagingen en veranderingen die op stapel staan. We blijven ons uiterste best doen om onze diensten te verbeteren zodat we onze producten met de uiterste liefde, aandacht en zorg aan onze klanten kunnen leveren! Wij kunnen niet wachten om u te blijven inspireren met onze nieuwe producten en fun & facts over ijs.